अब बिहार में क्या फैसला भीड़ करेगी ?

نوشادزبیرملک
ماسٹر معراج عالم انصاری صاحب ساکن 
دترول، پکری براںواں، ضلع نوادہ کی 
یہ جناب بوری مڈل اسکول، کاشی چک، نوادہ کے  پرنسپل ہیں ان کے ساتھ گاؤں والوں نے ۱ اپریل 2017 اپریل فول عملی طور پر منایا، وہ اس طرح کی سازش کے تحت اسی اسکول کے ساتویں کلاس کی ایک بچی کو پری پلاننگ تیار کرکے ان پرالزام لگوایا دیاکہ ماسٹر صاحب میری عزت لوٹنے کی کوشش کر رہے تھے ۔
شرپسند عناصر پہلے سے تیار تھے ان کو ایک بھیڑ نے دوڑا دوڑا کر مارا ان کے کپڑے کو پھاڑ دیاجاتا ہے، اسی بوری گاؤں کے چندانصاف پسند عوام بچانے کی کوشش کرتے ہیں تو ان کو بھی مارا پیٹا جاتا ہے ۔
جب مارکر وہ لوگ تھک جاتے ہیں تو فورا کاشی چک سے پولیس کو بلاکر ان کے حوالے کردیاجاتا ہے ۔
پولیس اس بیچارے پر آدھا درجن مقدمات کے دفعات لگاتی ہے اور نوادہ جیل چلان کردیتی ہے ۔
اگر با لفرض یہ مان لیاجائے کہ ماسٹرصاحب نے غلطی کی ہے تو سزا عدالت دی گی کہ یہ"بھیڑ''دے گی? 
اس اسکول میں پربھاری پرنسپل  بننے کےلئے آپس میں پہلے سے رسہ کشی چل رہی تھی اسی کو ایک سازش کے تحت ایک شریف اور ایماندار انسان کو عصبیت کی بنیاد پر ذلیل کیاجاتا ہے لیکن پورا نوادہ ضلع خاموش ہے ۔
یہ ماسٹر صاحب اور بوری کے لوگ مار پیٹ کا مقدمہ درج کراتے ہیں تو ان کا F. I. R درج نہیں کیا جاتا ہے میں کل سے آج تک بوری، دترول کے لوگوں سے بات کی ہے سب لوگوں نے کہا ہے کہ ماسٹر صاحب بے قصور ہیں ۔
بھدونی شریف کے ماسٹر پرویز صاحب جو اسی اسکول میں استاذ ہیں انہوں نے کہا کہ سازش کے تحت ماسٹر معراج عالم انصاری صاحب کو پھنسایا گیا ہے ۔
میرا سوال ہے کہ کیا بہار کی سرزمین مسلمانوں کےلئے تنگ ہوگئی ہے?  شرپسند عناصر کے حوصلے اس قدر بلند ہوگئے ہیں کہ قانون کو ہاتھ میں لیکر عدالت سے باہر جس کے ساتھ جو چاہیں کریں! 
انصاف انڈیا، مجلس العلماءوالامۃ ضلع نوادہ مظلوموں کی انصاف لڑائی لڑتی رہی ہے ایک انصاف کی لڑائی اور لڑیے گی ۔
نوادہ کے لوگوں خاموشی سے تماشہ دیکھو اور کسی کے پٹنے کا انتظار کرو! 
اللہ ہمارا اور آپ کا حامی وناصر ہو آمین یارب العالمین 
ایک دکھی بہاری 
نوشادزبیرملک 
جنرل سیکریٹری: مجلس العلماءوالامۃ ضلع نوادہ، بہار 
کنوینر انصاف انڈیا، بہار 
موبائل: 9430048193 /9934266250


0